dimarts, 27 de gener del 2009

Presentació


Bones a tots i a totes!! Soc la Maria, estudiant de 4rt de Pedagogia a la Universitat Rovira i Virgili i visc a Reus. He estudiat sempre a Reus, vaig començar a l'Escola Montsant i vaig acabar el Batxiller a l'IES Domènech i Montaner (Reus 5).
Tot i que pedagogia no estava dins de les primeres opcions, ara m'agrada i sé que vull dedicar-m'hi. En un futur, m'agradaria treballar dins de l'àmbit de la salut, fent assessorament als hospitals, plans de formació i projectes d'aules hospitalàries, ja que des del meu punt de vista crec que hi ha una gran mancança.

En aquesta assignatura, tot i que sigui des de l'àmbit educatiu crec que pot ser molt interessant, ja que en un futur crec que hem servirà en qualsevol investigació que pugui realitzar, aplicant-la a qualsevol àmbit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada